Subscribe to RSS feed

Thursday, December 24, 2009

(re)Inceput.

Trebuie sa incep sa scriu de azi.Nu de maine sau de cand o sa am timp, sau cand o sa am totul pregatit, pentru ca asa nu am sa mai incep niciodata.Mi-am dat seama ca in scris parca ma inteleg cel mai bine cu Dumnezeu.Asa, parca Il iubesc cel mai mult, asa ma rog mai cu sens....asa imi descarc sufletul mai bine si ma incarc cu speranta.Stiu ca nu merit sa scriu cuvinte frumoase despre Dumnezeu acum, cand cunosc prea bine cum a fost viata mea in ultimele zile....nu merit, dar mi-e dor sa Ii scriu scrisori Domnului meu, sa nu fiu "prea" obosita sau ocupata si doar sa Ii zic cateva cuvinte in graba ca sa imi impac constiinta, sa nu uit frumusetea si pacea Numelui Sau, sa nu mai alerg dupa nimicuri, sa nu-L mai vand pentru gunoaie, sa nu-L mai caut doar cand mi-e greu.Da, am sa scriu, am sa scriu....

"Aleluia! fiecare rasuflare este o "a doua sansa"


Cos

2 comentarii:

pava said...

pava likes this :)
>:D<

Jurnalul lui Mitrut said...

We want more! :)